Pécsi Sör
Szerkesztőségünk két dologgal kapcsolatban képtelen elfogulatlan lenni: azzal, ami pécsi és azzal, ami sör. Ebből sosem csináltunk titkot, bár valószínűleg nem is nagyon tudnánk. Őszinte örömmel néztük, amilyen utat bejárt az utóbbi időben a Pécsi Sör. Az íz, az arculat, a matt dobozos kiszerelés, a penge reklámfilm és a rendezvényeken való kreatív jelenlét mind-mind hozzátette a magáét ahhoz, hogy végre újra menő pécsi sört, azaz Pécsi Sört inni. Meg is kívántuk most amúgy…
Tüke Kártya
A Tüke Kártya egy olyan városi kezdeményezés, ami végre nagyon betalált a pécsieknél. A több mint 18000 kártyatulajdonos azt bizonyítja, hogy van igény a pécsiek körében egy olyan kártyára, amivel rengeteg kedvezményt lehet igénybe venni városszerte. Az ötletért és a megvalósításért jár a gratuláció, hiszen nekünk az a legfontosabb, hogy a pécsiek jól járjanak, és nem tudunk mást mondani, minthogy a Tüke Kártyával igenis jól járnak.
Roberto Chili
Gyuris Róbert és Raffai Norbert néhány évvel ezelőtt gondolt egyet és chili termesztésbe fogott. Munkájuk gyümölcsét pedig szépen becsomagolták és értékesíteni kezdték. Hogy hogyan kell a semmiből egy brandet felépíteni, azt a Roberto Chili az elmúlt években szépen bemutatta. Kitartó munkával elérték azt, hogy jelenleg övék a legismertebb és legkedveltebb márka ezen a szűk pécsi piacon, de már a városhatáron kívülre is szállítják Pécs jó és csípős hírnevét.
(Idén is kiosztunk egy közönségdíjat, nagyon számítunk a szavazataitokra! A közönségszavazás december 13-án indul!)