Akik a hibrid ügyfélszolgálat kifejezést behozták a köztudatba
Akik a hibrid ügyfélszolgálat kifejezést behozták a köztudatba
promo / 2025-05-21 lokál
Anna Anderson a nap 24 órájában ellátja a telefonos és online ügyfélszolgálatot, akár több nyelven is, fogadja a telefonhívásokat, e-maileket küld, rögzíti az adatokat a cég belső rendszereibe, vagy automatikusan jelentéseket generál.

Munkáját megbízhatóan, kiegyensúlyozottan végzi, nem kér fizetésemelést és szabadságra sem megy. Ez utóbbiból persze kiderül, hogy Anna Anderson nem élő személy, sokkal inkább egy egyedi mesterségesintelligencia-alapú megoldás, melyet az üzleti támogatóközpontként működő pécsi Anderson Group Hungary Kft. fejlesztett ki.

„Anna Anderson kifogástalanul beszél magyarul, és a sablonválaszok helyett elbeszélget az ügyféllel, tehát a kérdés és nem pedig előre betáplált mondatok alapján fogalmazza meg a válaszát. A másik nagy előnye, hogy könnyen programozható, nem kell hónapokig tanítani és rengeteg adattal ellátni, egy megadott írott háttéranyagból képes megfogalmazni a válaszait. Magyarországon elsőként, a piacon az egyetlen, a kkv-k számára is megvásárolható terméket fejlesztettünk, amely akár hibrid ügyfélszolgálat biztosítását is lehetővé teszi” – mondja Teszárik Zoltán ügyvezető.  

Ma már elkerülhetetlen, hogy a vállalkozások AI-alapú megoldásokat integráljanak a működésükbe. Sokakban kérdésként merül fel, hogy mennyit hibázik az eszköz. Az MI sem hibátlan, de jóval kevesebbet téveszt, mint az ember. Már most prognosztizálható, hogy a mesterséges intelligencia Magyarországon két-három éven belül lefelezheti az ügyfélszolgálatos munkaerőt.

 

lokál
Eximó Jégrém: Hordalék
 
súgó
Zsolnay Fényfesztivál
 
lokál
Napközis táborok az Oktat.Lak csapatával