Az autós világmárkák odavannak a komlói ötletekért
Az autós világmárkák odavannak a komlói ötletekért
promo / 2020-06-26 lokál
Újabban egy autós bevásárlókosár keltette fel a figyelmet, amellyel maceramentessé tudjuk tenni a mindennapos bevásárlást.

Az autóba fixen rögzíthető kosarat akár egy kézzel is képesek vagyunk bepattintani a csomagtartónkba, úgy, hogy ne csússzon el, de még a tartalma se boruljon ki. A kosár megalkotói arra is figyeltek, hogy a termék tetszetős legyen és a legmesszemenőkig szolgálja a fenntarthatóságot: anyaga 94%-ban újrafeldolgozott műanyag, a csomagolása pedig egy olyan doboz, amely később otthoni tárolódobozként funkcionálhat. Ez itt nem egy termékreklám volt, sokkal inkább annak szemléltetése, hogy milyen sokoldalúnak kell lennie egy termékinnovációnak.

„Vállalkozásunk hívószava a fenntarthatóság. A működésünket már jó ideje erre építjük, de a jövőben még inkább szeretnénk figyelembe venni ezeket a szempontokat” – mondja Rajnai Attila, a komlói Rati Kft. tulajdonos-ügyvezetője. „A fenntarthatóság nemcsak az energiahatékonyságot, a hulladékkezelést, a vízhasználatot, a szén-dioxid-kibocsátást jelenti, hanem az új termékeink anyaghasználatát, a gyártáshoz szükséges technológiai hátteret, a csomagolást is.”

A Rati európai piacra fejleszt és szállít innovatív, kreatív megoldású autós tartozékokat. Valós problémákra dolgoznak ki megoldásokat, amelyeket aztán előszeretettel építenek be autóikba a nagy világmárkák. „A sikerünk azon alapul, hogy mindig valami újításban, előrelépésben gondolkodunk, emellett bátran merünk kockáztatni” – fogalmaz Rajnai Attila. „De a legfontosabb mégis a munkatársi közösség, amellyel közös célok mentén, együttműködve keressük a megoldásokat.”

(X)

film
Eksztázis
 
lokál
Tudj meg mindent a következő rugalmas és jól fizető karrieredről!
 
film
Megfojtott virágok